دلایل موفقیت فروش ون LADA Largus
به گزارش خبرگزاری AUTOSTAT، در نوامبر 2024، تعداد 1,917 خودروی تجاری سبک (LCV) از برند LADA در بازار روسیه به فروش رسید که این امر باعث شد تا این برند از UAZ پیشی گرفته و در رتبه دوم فروش در بخش LCV قرار گیرد. ون LADA Largus نقش کلیدی در افزایش تقاضا داشت و با فروش 1,323 دستگاه به رتبه دوم در ردهبندی مدلها دست یافت.
بنابر اعلام مدیر تجاری شبکه نمایندگی Pragmatica، این موفقیت به دلیل یک کمپین تجاری خوب و حمایت AVTOVAZ بودهاست. بهویژه، رشد فروش ون تحت تاثیر تخفیف 400 هزار روبلی برای خرید بهصورت لیزینگی قرار گرفتهاست. در اینصورت، میتوان ترکیبی از عوامل خارجی و داخلی را شناسایی کرد. از جمله عوامل خارجی میتوان به افزایش هزینههای استفاده و نرخ کلیدی و از عوامل داخلی میتوان به ازسرگیری برنامههای دولتی در پاییز اشاره کرد.
مخاطبان هدف ون LADA Largus عمدتا کسبوکارهای کوچک و متوسط هستند، اما شرکتهای بزرگ نیز از این خودرو استفاده میکنند. نیاز اصلی به این ون برای شرکتهایی است که دارای بخشهای لجستیک هستند. بسیار محتمل است که برند LADA در رتبههای بالای بخش LCV باقی بماند. این امر میتواند با ادامه اقدامات تجاری از سوی تولیدکننده و همچنین تغییر نرخ کلیدی به مقادیر مطلوبتر تسهیل شود.
منبع: